2011. augusztus 26., péntek

Szerelmes vers;



Lelkem féltett zuga eddig hatalmas űr volt, de jöttél te, és valahogy a fényre húztál.
Kék, szép színű szemedben magamat látom, mint mélységes óceán.
Ha halkan suttogsz meghallom, mert minden erre emlékeztet, ahogy kimondod buta kis nevemet.

Félek, hogy egyszer eltűnsz, s nem marad más mint a jól ismert űr, ami sejtelmes sötét selyemként megöl.
De még itt vagy, ugye?
Hangod hallhatom,nézhetem a szemed, de nem tudom igazán szeretsz-e.

A föld forog, a nap kering de én megváltoztam egyszersmind.
Furcsán jöttél, de még itt vagy, s szórod aranyad rám, pedig nem vagyok szép lány.
De te mégis olyan vagy, mint egy herceg, nem szőke de nekem elmegy,
 de szemed kékje minden gondomat félreűzte, s várom a hajnalt, várom hogy ébressz fel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése